Sleva 35 % na
všechno
-35 % s kódem

Fotoknihy, pexesa, plakáty... právě teď se slevou!
Kód: DenFotografie

Sleva 35 % na<br>všechno
7.6.2011
  • 8.6.2011
  • 22.6.2011
  • 16.6.2012
ZÁVOD NA VYSOČINĚ ANEB ZEMAN BY SE DIVIL
Jsem už ve druhé půlce letošní sezóny v OCR roli zelenáče a sběrače. Zelenáče, protože po 20 letech závodění v triatlonu a po 6 letech nic nedělání jsem našel motivaci opět se postavit na start a závodit. Sběrače, protože jsem si řekl, že odzkouším více různorodých závodů a nasbírám zkušenosti, co vlastně OCR obnáší.
Wilsonka race 2017 dostala přednost před velkými soutěžemi jako např. Spartan race nebo jinými běžeckými závody. Zaujala mě zajímavým videm, kde byli jiné překážky než na ostatních závodech. Hodně mně zaujalo i prostředí kde se závod odehrával. Zde pořadatelé maximálně využili celého prostoru autokempu a diváci vás - závodníky mohli potkávat opakovaně na různých překážkách. Dne 9. 9. 2017 se babí léto nekonalo a na teploměru v autě jsem měl 11 o C., věděl jsem, že se zase budeme máchat ve vodě a začali jsme spekulovat, zda půjdeme v krátkých či dlouhých nohavicích a rukávech.
Start byl klasicky po vlnách. Letos se sešla na vysočině velká konkurence: dojeli střelci z Libereckého kraje, z Č. Budějovic nebo i z Bratislavy. Musím říct, že se zapomíná na jednu z nejzákladnějších překážek a tou je běh. Zde byla znamenitá a moc vás prověřila, jak umíte běhat v různých terénech: byly zde rychlé pasáže, úzké cestičky v borovicovém lese, technické pasáže mezi kamením, nechyběly pořádné krpály v kopcovitém terénu a samozřejmě ty oblíbené překážky. Musím říci, že si pořadatelé vyloženě libují v silových a visících disciplínách, docela jsem je podezříval, že jsou někteří aktivní lezci, protože některé okoukané překážky dotáhli do nemožných variant. Naštěstí to bylo ku prospěchu věci. Překážky byly rozmanité a bylo jich nasypáno opravdu hodně. Podle loňského videa jsem věděl, že bude asi legrace, protože některé překážky jsem nikdy nešel a věděl jsem, že s nimi budeme mít většina problémy. Rozhodně neokoukané byli například NINJA JUMP, KOMÍN, ŠOUPAČKA, PRKNO nechyběl AZ KVÍZ, super peckou byla VELKÁ „U“ RAMPA, ZAVĚŠENÉ BARELY a moc se mi líbil MONKEY BAR, kde byla varianta z volantů a konec byl opepřen volně houpací deskou s lezeckými chyty – opravdu fantazii se meze nekladou.
Určitě je vidět, že se pořadatelé pustili do velkého koláče, protože podlé mého názoru si nastavili vysoké kladné hodnocení a tak trochu si na sebe ušili bič na rok 2018. Závod klapal, jak měl, značení bylo dostačující a pořadatelé si vyhráli i s dobrou náladou v podobě humorných textů u některých překážek. Zjistil jsem, že jednodenní lokální závody mají daleko větší cenu, nežli některé nafouklé a předražené závodní série / neplatí pro všechny /. Rozhodně WILSONKA RACE u mně velice stoupla a za to patří velké dík lidem, kteří tomu věnují svůj osobní čas pro spokojenost druhých – nás závodníků. Škoda, že není soutěž nejlepší organizátor v kat. stavba tratě, občerstvovačka, značení, překážky atd., zde by se určitě team Wilsonka race dostal do vysokých příček. Proto 100% doporučuji tento závod zařadit do vašeho OCR kalendáře v roce 2018! Ještě jednou moc děkuji za super závodní sobotu na Vysočině a v příštím roce přejí celému teamu vyprodaný závod – což je asi největší pochvala. -Z.Š-
Kategorie: lidésport
  • září 2017
1 komentář
  • 5.9.2011
2 komentáře
  • 19.10.2011
4.6. 2011 - fotečky foceny při 35 km turistické trase v okolí Malé skály - Český raj. Krásná romatika a nakonec bouřka na závěr :)
  • 6.6.2011
  • 23.6.2012
ATMOSFÉRA o.s. - seminář "ROZVÍJEJ SEBE A DRUHÉ". Jeden z výjimečných víkendů, cizí skupiny lidí, z kterých se pak stali více než dobří přátelé. Seminář o seberozvoji a sebepoznání, motivaci, týmovosti, ušlechtilosti vnitřního "já", vnímání světa kolem nás přes jiné myšlenky, otevření mysli a svého srdce, získávání důvěry k druhým a objevování vlastní sebedůvěry.Toto setkání bych doporučil : každé generaci, všem co něco hledaní nebo se chtějí někam posunout, v jakékoliv pracovní pozici - poněvadž jsme si všichni rovni.
  • 19.5.2012
  • 30.12.2012
HORSKÝ TRAILOVÝ BĚH PO VALAŠSKÝCH KOPCÍCH, 10 KM, HOTEL ČERŤÁK, 28.5.2016, z 500 závodníků v první 20.
  • 28.5.2016
XTERRA TRIATLON - TO JE POJEM JAK SI ZDRAVĚ ZNIČIT TĚLO A PLATÍ TO DVOJNÁSOB POKUD TENTO ZÁVOD JEDETE POPRVÉ JAKO LENKA. BYŤ TO VYPADÁ LEHCE NENÍ JEDNODUCHÉ SE POSKLÁDAT FYZICKY DO TRIATLONOVÝCH DISCIPLÍN - PLAVÁNÍ - KOLO - BĚH. DOPORUČUJI VYZKOUŠET A ZAŽÍT !! JINAK TRIATLON VE VELKÝCH KARLOVICÍCH JE POPULÁRNÍ A JEZDÍ NA NĚJ NEJEN TRIATLONOVÉ ŠPIČKY ....
  • srpen 2012 až srpen 2013
terénní triatlon pořádaný velkou fa, která dokázala přitáhnout hvězdy tipu P. Vavrouška a L.Bauera a to nemluvím o triatlonové špičce, krásný rezort u přehrady, zajištěný závod atraktivní pro diváky.
  • 10.8.2012
CUTT Bílé Karpaty 20. 5. 2017
Vánoce 2016 byly ve znamení bláznivých rozhodnutí. První takové bylo, že na jaře zaběhnu půlmaraton a druhé, že určitě zvládnu nějaký ultratrail minimálně 30-ti kilometrový ;-)
Obojí už mám za sebou a můžu porovnávat: půlmaraton byl obrovská výzva, protože jsem si dala časový limit (povedlo se mi ho splnit s rezervou), ultratrail je spíše záležitost srdeční. Odjakživa jsem milovala kopce, hory a toulání po lese a v poslední době začínám být „závislá“ na běhu. No, a když to dám dohromady – vyjde zákonitě běhání v kopcích.
Kupodivu mi to nikdo nerozmluvil, naopak, Zdeňa mi rozepsal intenzivní trénink a dohlížel i na můj jídelníček. Ne mně bylo trénink dodržovat a pracovat na tom, aby mi závod nesabotovala hlava.
V pátek večer před závodem jsem byla pořád v klidu (ještě mi to asi nedocházelo), sbalila jsem si vše, co možná budu potřebovat a ještě pár drobností navíc – něco málo na sebe (hlavně, aby to ladilo :), dobré boty, běžecký batoh s vodním vakem, trochu hořčíku proti křečím a hlavně - toaletní papír (kdybych se z toho náhodou po…)
V sobotu jsme vstávali ve 4:30, dali malou snídani, zkontrolovali věcí a vyrazili jsme. V 7:00 už jsme byli ve Vápenkách zaregistrovaní a teprve se startovním číslem v ruce u kávy, jsem začala být nervózní, jestli jsem to nepřehnala, jestli na to mám…..
Naštěstí jsem neměla moc času na rozmýšlení, prostě jsme v 8:00 odstartovali a hned od startu jsme začali stoupat, sice jen mírně, ale zato dloooooouho, vlastně celých 5 km bylo do kopce. Nohy fungovaly skvěle, tepy nízké, měla jsem obrovskou chuť to pořádně rozběhnout, ale Zdeňa mně pořád brzdil, ať se neženu , že nás čeká ještě dost kilometrů – tak jsme klusali a popovídali si se Zuzkou z Pardubic. Prostě pohodový start.
Dalších asi 10 km jsme běželi na Slovensku, kde nás překvapily krásné lesní cestičky a minimální stoupání, takový odpočinkový a kochací výběh. Ale pohodička na 17. km brzy skončila, jeden špatný došlap a moje pravé koleno začalo tvrdit, že už nepoběží a pár dalších kilometrů jsem opravdu nemohla nazvat během – střídavě jsem popobíhala a chodila, Zdeňa trpělivě coural se mnou a podporoval mně. Chvíli mi bylo do breku, všechno skvěle fungovalo, nohy mně nebolely ani v kopcích, tepy byly ukázkově nízké, výborně se mi dýchalo, hlava chtěla běžet a nezastavit se …. Blbé koleno!!!!
Sjezdovkou na Myjavě jsme se vyškrábali k první občerstvovačce, ta byla luxusní – voda, ionťák, cola, nealko, ovoce, koláče, salám, olivy, hrozinky, čokolády a největší radost mi udělali gumoví medvědi – vitamíny dobré nálady (ty jsem si nabrala i na další cestu).Indiánem jsme se nakonec dostali na nejvyšší bod Velkou Javořinu, kde byla druhá občerstvovačka, pak už jsem nějak vykulhala poslední sjezdovku a čekalo nás posledních 9 km do cíle a všechny z kopce. Ještě chvíli trvalo, než jsem to koleno přesvědčila, že prostě poběžím, i když se mu to nelíbí. Jestli ho něco bolí, je to jeho problém…. Z kopců to byl spíš poskokový běh s odlehčováním pravé nohy, ale šlo to.
Nakonec jsme do cíle doběhli v čase 4:15:00 – což není úplně ostudné. Na závěr jsme v pramičce převeslovali malý rybníček tam a zpět a medaile byly naše.
A jak jsem napsala na začátku, je to srdeční záležitost, takže příští týden znovu 30 km v Beskydech…

(omlouváme se za kvalitu fotek, jsou z mobilu a dokonce některé za běhu :)
  • 21.5.2017
28.5.2011 - Dětský den Liberec - Parkur Kendík
2 komentáře
  • 29.5.2011
TURKOV - PŘÍRODNÍ BAŽÍNÁ REZERVACE / MOKŘADY,PTACTVO, KVĚTENY, PŘECHODY BIOTOPŮ/
  • 19.10.2011
TERMÍN : 16 - 24.7.2016 , termín pro letošní přechod je již uzavřen a již se nelze přihlásit - chaty jsou skoro ve všech termínech plné !! bližší info : zdenda.spak@seznam.cz
  • únor 2016
PŘECHOD DNE 16.7.2016 DO 24.7.2016 VE VYSOKÝCH POLSKÝCH A SLOVENSKÝCH TATRÁCH. Navzdory počátečního počasí se podařilo pár kousku vyfotit. Jedná se o emoční album fotek, která vystihuje náladu ve Vysokých Tatrách. Ukazuje svoji tvář : krásně prosluněnou, ale i náladovou s mraky a trvalými dešti. Kontakt : zdenda.spak@seznam.cz
  • 3.8.2016
PŘECHOD DNE 16.7.2016 DO 24.7.2016 VE VYSOKÝCH POLSKÝCH A SLOVENSKÝCH TATRÁCH. Druhá část treku byla ve slovenských Vysokých Tatrách. Krásné scenérie štítů, velká plesa a mnoho turistů , to jsou slovenské Tatry lež o mnoho omezené....Pokud budeš chtít jet v roce 2017 s námi, neboj se a napiš ! email: zdenda.spak@seznam.cz
  • 8.8.2016
PŘECHOD DNE 16.7.2016 DO 24.7.2016 VE VYSOKÝCH POLSKÝCH A SLOVENSKÝCH TATRÁCH. Jedná se o první část treku - polské Vysoké Tatry. Polské Tatry jsou a byli vždy hezčí a mají pro jakýkoliv pohyb větší rozmanitost. Je to i tím, že více jak polovina poláků jsou turisté. Je to album spíše o lidech než o přírodě. Počasí nám moc nepřálo a tak jsme šli několik dní zahaleni v kapucích. Kontakt : zdenda.spak@seznam.cz
  • srpen 2016
ČESKÝ RÁJ - LUŽÍCKÉ HORY - JIZERKY
  • 1.9.2011
fotografie jsou pořizovány technikou, kterou jsem si pořídil v květnu dnes 28.10.2011 byl čas rekapitulace práce, která byla focena za různých světelných podmínek, místech a atmosférách. do objektivu se mi vešli...děti, portréty, akty, sport, příroda, makro, zvířata....., díky tomu to asi nejkrásnějšímu němému vyjádření vděčím Lence Krutilové, která popostrčila mojí touhu fotit, děkuji.
  • 28.10.2011

15. května 2011

Webová adresa

Má oblíbená alba na Rajčeti

Moji fanoušci na Rajčeti (sledují mě)